середу, 24 серпня 2016 р.

Слава тобі, Україно моя!



До Дня незалежності України ми провели 20 серпня вуличну акцію у 101-му мікрорайоні та захід у бібліотеці з метою ознайомити читачів з історією України та шляхом становлення незалежності нашої держави. 
Читачі подорожували книжковою виставкою «Живи, міцній наша державо!»  та переглядали нову літературу з історії державотворення України.
Розуміння своєї причетності до долі України надала вулична акція, проведена бібліотекарями, вона показала якими патріотами є мешканці нашого міста та що принесли нашій державі двадцять п’ять років незалежності.Бібліотекарі намагались почути відповідь на запитання:
Я –Президент. Мої найперші дії…

На сьогоднішній день в країні мені подобається…
Яким я бачу майбутнє моєї країни…


Опитано 63 учасники, які виявити бажання бути свідомими громадянами і патріотами  України.
Висновок такий, люди вірять в щасливу зірку долі своєї нації, хоч би яким нелегким був сьогоднішній шлях її утвердження.

Немає коментарів:

Дописати коментар