вівторок, 9 липня 2019 р.

Фруктове лото

Бібліотекарі підготували для читачів фруктове лото «До здоров’я без ліків» з метою усвідомлення необхідності ведення здорового способу життя, ціннісного ставлення до власного здоров’я та стимулювання бажання дбати про себе.
Учасники пригадали корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я та наголосили про необхідність занять спортом. Усі залучились до:
- Пізнавальної вікторини «Скринька здоров’я»
- Конкурсу  «Книгу прочитаєш – про здоров’я все пізнаєш»
- Фруктового лото «До здоров’я без ліків»
Ми зробили ще один крок до збереження здоров’я своїх читачів, адже міцне здоров’я – одне з головних джерел щастя й радості людини, яке можна швидко і легко втратити. Учасники зробили висновок, що потрібно накопичувати і берегти своє здоров’я, займатись улюбленою справою, проводити кожну хвилину життя з користю для себе та інших! Будьте здорові та щасливі!

Немає коментарів:

Дописати коментар