вівторок, 20 серпня 2024 р.

Творчий портрет «Павло Загребельний - незбагненний, дивний, незалежний»

Цьогоріч відзначаємо 100 років від дня народження Павла Загребельного (1924–2009),українського письменника, сценариста, Героя України (2004), лауреата Державної премії СРСР та Шевченківської премії. Ми оформили виставку та запрошуємо усіх бажаючих ознайомитись з біографією і  творчістю письменника П.А.Загребельного. В інтернет-центрі бібліотеки можна переглянути документальні фільми «Ярослав Мудрий – справжнє обличчя» та «Роксолана – кривавий шлях до трону». Приходьте, ми чекаємо на вас! 

Павло Загребельний сьогодні є одним з найпопулярніших українських письменників, чия творча спадщина приваблює все більше нових читачів. Твори Павла Загребельного – це думи й роздуми про народ від давнини до сучасності. У його творчому доробку багато романів, кілька повістей, публіцистичні та літературно-критичні статті, есе, п'єси, кіносценарії. В інтерв’ю Павло Загребельний наголосив: «Ніхто не має права мовчати, а надто письменник. Це моє кредо, я сповідував його все своє життя. Я не шкодую, що я так жив – чесно та справедливо. Оце все, що я мав вам сказати. Все решта написано в моїх книжках».

Немає коментарів:

Дописати коментар